Taip, tai tos dienos, kiekvieną mėnesį mus aplankančios ir tikrai ne visada primenančios viliojančias mintis. Kiekviena iš mūsų, žinoma, jų metu jaučiamės skirtingai, vienoms tai skausmingas periodas, kitoms tai tiesiog šiek tiek kitokios dienos, o daliai iš mūsų tai labai įprastas laikas. Vertėtų nepamiršt, jog menstruacijos tai nėra liga ir dėl jų ne visuomet reikia savo rutiną sustabdyti. Kadangi dauguma moterų tikrai yra fiziškai aktyvios šiais laikais, tai jokia čia paslaptis, kad sportas per mėnesines puikiai dera kartu ir tai net padidina jūsų medžiagų apykaitą įskaitant ir kraujo cirkuliaciją, tačiau reikėtų pasinaudoti naudingais patarimais norint išvengti nereikalingų komplikacijų. Todėl štai čiupk mūsų patarimus ir mėgaukis sportu mėnesines.

Sportas per mėnesines: Tai tavo laikas lengvoms treniruotėms ir ne padidintam krūviui

Menstruacijų metu mūsų organizme vyksta hormonų šokiai, kas daro įtaką ir Tavo nuotaikų kaitai. Fizinio aktyvumo metu Tau išsiskiria laimės hormonas, kas gali suteikti papildomą šypseną, todėl sportas su saiku yra tikrai galimas šiomis dienomis. Kadangi jų pradžioje gimdos svyravimai ir susitraukimai gali sukelti Tau skausmą, sportas per mėnesines neturėtų būti padidinto krūvio. Rekomenduotumėm sporto salėje vengti padidintų sunkiųjų svorių, įvairių pratimų su šuoliais bei preso treniravimo. Kodėl?

Nuo šių paminėtų sunkių pratimų gali pablogėti tavo bendra savijauta, gali užklupti galvos svaigimas ar didesnis kraujavimas. Todėl sportas per mėnesines labiau turėtų būti orientuotas į lengvumą. Pavyzdžiui, treniruotės kaip pilates, joga ir gimnastika yra puikiai tinkamos toms dienelėms.

Sportas ir menstruacijos: Tai laikas tavo vandens ir skysčių apykaitos sureguliavimui

Nuo senų laikų buvo sakoma, jog mėnesinės tai tas laikas, kada moterų organizmai atlieka švaros funkcijas. Iš dalies tai yra tiesa, kadangi susitraukiant gimdos kakleliui mėnesinių pradžioje mūsų kūnas sulaiko ir sugeria daug skysčių. Tikriausiai reta iš mūsų per tas dienas nebuvo nepajutusi “pilnumo jausmo“. Būtent todėl lengvas sportas yra puiki alternatyva, jeigu jauti bent kažkiek sunkumą savo kūne. Sportuojant ir prakaituojant Tu gali išvalyti organizmą nuo papildomo vandens, kuris susikaupė per PMS, o po lengvų treniruočių kamuojantys sunkumo jausmai tikrai gali sušvelninti savijautą.

Sportuojant per mėnesines: Tau vertėtų dėvėti tik patogias sportines timpas

Kaip ir per paprastesnes treniruočių dienas yra svarbu atsirinkti kokybiškus leginsus, taip ir ypatingai per mėnesines yra labai rekomenduojama turėti atitinkamus leginsus taip pat. Juk kai jaučiamės pilnos ar įsitempusios per šias dienas, nesam linkusios dėvėti nepatogių drabužių. Dar nepamirškime, jog mes naudojame ir specialias higienos priemones mėnesinių metu, o tas sukelia taip pat diskomforto jausmą sportuojant. Todėl sportiniams drabužiams, o ypač sportinėm tamprėm vertėtų skirti daugiau dėmesio bei laiko renkantis jas treniruotėms, kurios vyks menstruacijų metu. Fitneso tamprės neturėtų tau nei per daug spausti ypač apatinės pilvo dalies nei būti per daug laisvos. Be to, sportinių timpų audinio tamprumas ir paviršius Tau turėtų lengvai priglusti prie kojų linijų bei sėdmenų dėvint higieninius įklotus. Bendram vaizde su mylimais drabužiais ir jausies pati sau gerai. Rinkis tampres sportui per mėnesines atsakingai!

Gal menstruacijos ir nėra pats maloniausias laikas mėnesio eigoje, tačiau tikrai nenuleisk rankų jų metu sportui. Tikrai sau gali nevaržomai leisti lengvas treniruotes ir sportas per mėnesines taps gaivus malonumas. Mūsų “FSHN Boutique“ atsižvelgia ir į sportą per mėnesines, todėl siūlome Tau išsirinkti savąsias “tų dienų sporto tampres“.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *